Následující kroky vám pomohou zvýšit návštěvnost prodejny

Následující kroky vám pomohou zvýšit návštěvnost prodejny

Projdeme si teď společně 7 snadných kroků ke zvýšení návštěvnosti prodejny.

Pokud chcete zvýšit návštěvnost v prodejně, musíte nejdříve pochopit, jak návštěvnost funguje, a především pochopit zákazníky. Návštěvnost je jedním z nejdůležitějších ukazatelů v maloobchodě. Větší provoz znamená více příležitostí k prodeji a interakci se zákazníkem… což vede k vyšším tržbám!

První dojem

Víte, že obchodní výlohy se stále častěji stávají cenným marketingovým aktivem? Zamyslete se nad tím; když přistupujete k prodejně, čeho si nejdříve všimnete? Jeho průčelí! S výlohou máte příležitost ukázat veřejnosti přesně to, co váš obchod nabízí. Většině zákazníků nejde jen o transakci, ale také o zkušenost.

Až budete příště stát před svým obchodem, zeptejte se sami sebe… láká vás dovnitř? Faktory, kterým zákazníci věnují pozornost:

  • Čistota
  • Poutavé
  • Lákavé
  • Zajímavé

Ne každý má zdroje na zkrášlování vchodu do prodejny, ale i díky malým věcem jako rohožce u dveří bude vaše prodejna najednou přívětivější!

Čistota a pořádek

Čistá prodejna dělá divy pro venkovní dojem. Řečeno bez obalu, pokud bude vaše prodejna špinavá, neuklizená a zastaralá, moc lidí u vás nebude chtít nakupovat. Denní úklid by měl být na denním pořádku… ujistěte se, že police nejsou zaprášené, výrobky jsou čerstvé a podlahy jsou zametené. I trocha úsilí se hned projeví.

Nezbytná je rovněž drobná údržba. Kvalitní malba na stěnách vydrží léta! Udržujte prodejnu čistou a návštěvnost se okamžitě zvýší.

Zákaznické služby

Je důležité, aby se u vás zákazníci cítili vítáni a důležití. Není nic horšího, než jednat s neurvalými zaměstnanci, kterým jste docela jistě šumafuk. Jsme si vědomi, že v maloobchodě někdy pracujeme intenzivně a pod tlakem, ale neměli bychom si to vybíjet na zákaznících.

Spokojený zaměstnanec znamená dobré zákaznické služby. Z toho důvodu je důležité, aby vaši zaměstnanci měli pocit ocenění a motivace… proto vám předkládáme několik tipů, jak zlepšit schopnosti zaměstnanců v interakci se zákazníky.

Musíte jim nabídnout nějakou pobídku. Některé společnosti například chtějí po zaměstnancích, aby rozdávali zákazníkům kartičky a pokud mají dojem, že se jim dostalo skvělé obsluhy, mohou na ně napsat krátké sdělení o daném zaměstnanci. Na konci týdne potom zaměstnanec s nejvíce pozitivními hodnoceními dostane cenu, například den volna navíce!

Je důležité, aby zaměstnanci při obsluze zákazníků reprezentovali vaši značku tím správným způsobem, ale rovněž je nezbytné, abyste se o své zaměstnance starali; je to o rovnováze.

Víte, že 52 % zákazníků uvádí, že po pozitivní zákaznické zkušenosti u dané společnosti opakovaně nakupovali?

Spokojení zaměstnanci = spokojení zákazníci = spokojený bankovní účet

Trendy a události

Domníváme se, že nejlepší způsob, jak zaujmout zákazníky, je dát jim skutečný důvod k návštěvě prodejny. Pokud přizpůsobujete prodejnu různým událostem, děláte to správně!

Roční a sezónní akce vydělávají každý rok hodně peněz! To platí převážně pro maloobchod. Svezte se na vlně různých oslav a svátků a máte zaručeno, že přilákáte pozornost zákazníků.

Po každé sezónní akci byste měli provést analýzu, abyste zjistili, kdy došlo ve vaší prodejně k nejvýraznějšímu navýšení návštěvnosti, a potažmo stanovili určité vzorce a trendy v nakupování. Tento náhled vám pomůže plánovat na příště, aby zákazník dostal přesně to, co potřebuje. Zvyšování návštěvnosti je nyní ještě snadnější!

Přímý marketing

Pojďme se podívat za hranice tradiční výlohy… venku před prodejnou můžete umístit další prvky, jako stojan s pohlednicemi nebo květiny! Dejte lidem důvod zastavit se a prohlédnout si zboží.

A co třeba rozdávat reklamní letáky nebo je roznést po domech. Přidejte k tomu malou pobídku, která přiláká zákazníky, například ve formě slevového kuponu.

Akce a slevy

Kdo nemá rád výhodný nákup! Slevy jsou ideálním způsobem, jak zaujmout zákazníky. Potřebujete chytrou slevovou strategii, protože nechcete přijít o peníze. Pomocí analýzy zjistěte, které zboží se moc neprodává, dejte je do akce a pozorujte, zda to přiláká zákazníky!

Nabídka doplňkových služeb

Bankomat v prodejně zvýší její návštěvnost… pokud máte i dále nějaké dotazy, můžete se na nás obrátit ještě dnes a my se vám co nejdříve ozveme!

Kontaktujte nás
ZÁKAZNICKÁ LINKA

Vyhledávání