Nejčastější dotazy

Pokud se setkáte s problémem s některým z našich bankomatů, klikněte na níže uvedené tlačítko a spojte se s naším zákaznickým servisem.

Jaké druhy karet bankomaty Euronet akceptují?

Euronet akceptuje tyto značky karet: všechny karty VISA včetně VPay, PLUS, Electron, všechny karty MasterCard včetně Maestro a Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed a AMEX.

Jaký je maximální denní limit pro výběr hotovosti?

Denní limit pro výběr hotovosti nebo pro počet denních transakcí u bankomatů si stanovují banky samy, nikoli Euronet. Mohou se lišit podle původu a typu karty. Podrobnosti vám poskytne vydavatel vaší karty.

Kdo nese odpovědnost, když je bankomat mimo provoz?

Euronet. Pokud se vyskytne problém s bankomatem, obraťte se prosím ihned na zákaznické služby Euronetu a ti udělají vše nezbytné pro to, aby bankomat zprovoznili co nejdříve. Telefonní číslo na zákaznické služby Euronetu je 800152417.

Bankomat kartu zadržel. Chci ji zpátky... můžete mi ji vrátit?

Pokud bankomat kartu zadrží, je to většinou na žádost vydávající banky nebo kvůli chybě na straně držitele karty (např. když držitel karty nevytáhl kartu v povolené časové lhůtě a karta byla zadržena z bezpečnostních důvodů). Euronet bohužel nemůže vrátit zadrženou kartu držiteli karty, jelikož jsme vázáni povinností vůči vydavateli karet a vůči předpisům karetního programu, které stanovují proces pro zadržení, popř. zničení karet. Vždy se prosím neprodleně obraťte na zákaznické služby Euronetu a na banku, kde obdržíte další pokyny.

Hotovost nebyla vydána a částka byla stažena z účtu. Jak dostanu peníze zpátky?

Neprodleně se prosím obraťte na zákaznické služby Euronetu a na banku a incident jim ohlaste. Oba subjekty budou spolupracovat na vyřešení problému. Telefonní číslo na zákaznické služby Euronetu je 800152417.

Jak je zpoplatněn výběr hotovosti z bankomatu?

Bankomaty Euronetu neúčtují držitelům tuzemských karet žádné poplatky za výběr hotovosti v místní měně. Poplatky mohou být účtovány vydavateli karet (např. bankami) a mohou být uplatněny při výběru hotovosti z kteréhokoli bankomatu na trhu (včetně bankomatu Euronet). Všem držitelům karet proto důrazně doporučujeme, aby si před provedením transakce v jakémkoli bankomatu v České republice ověřili podmínky vydavatele své konkrétní karty.

Za jiné výběry hotovosti než výběry hotovosti v místní měně provedené s pomocí tuzemské karty mohou být účtovány poplatky, včetně případných poplatků za konverzi měny. Veškeré poplatky a směnné kurzy jsou zřetelně uvedeny na obrazovkách bankomatů Euronet a vyžadují souhlas držitele karty.

Chtěl/a bych si pořídit bankomat do své prodejny. Jaké budete mít technické požadavky?

Pokud jde o volně stojící venkovní bankomaty, budete potřebovat pouze betonový základ a elektrickou přípojku. V případě vestavné instalace si většinou zvolíme nepoužívané okno nebo výlohu, kde odstraníme stávající skleněnou výplň a dočasně ji nahradíme novou výplní, což nám umožní vsadit krk bankomatu. Rám okna i okolní zdi zůstanou vždy neporušené, takže všechny instalace jsou plně vratné do původního stavu.

Kontaktujte nás
ZÁKAZNICKÁ LINKA

Vyhledávání