Nejčastější dotazy

Pokud se setkáte s problémem s některým z našich bankomatů, klikněte na níže uvedené tlačítko a spojte se s naším zákaznickým servisem.

Jaké druhy karet bankomaty Euronet akceptují?

Euronet akceptuje tyto značky karet: všechny karty VISA včetně VPay, PLUS, Electron, všechny karty MasterCard včetně Maestro a Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed a AMEX.

Jaký je maximální denní limit pro výběr hotovosti?

Denní limit pro výběr hotovosti nebo pro počet denních transakcí u bankomatů si stanovují banky samy, nikoli Euronet. Mohou se lišit podle původu a typu karty. Podrobnosti vám poskytne vydavatel vaší karty.

Kdo nese odpovědnost, když je bankomat mimo provoz?

Euronet. Pokud se vyskytne problém s bankomatem, obraťte se prosím ihned na zákaznické služby Euronetu a ti udělají vše nezbytné pro to, aby bankomat zprovoznili co nejdříve. Telefonní číslo na zákaznické služby Euronetu je 800152417.

Bankomat kartu zadržel. Chci ji zpátky... můžete mi ji vrátit?

Pokud bankomat kartu zadrží, je to většinou na žádost vydávající banky nebo kvůli chybě na straně držitele karty (např. když držitel karty nevytáhl kartu v povolené časové lhůtě a karta byla zadržena z bezpečnostních důvodů). Euronet bohužel nemůže vrátit zadrženou kartu držiteli karty, jelikož jsme vázáni povinností vůči vydavateli karet a vůči předpisům karetního programu, které stanovují proces pro zadržení, popř. zničení karet. Vždy se prosím neprodleně obraťte na zákaznické služby Euronetu a na banku, kde obdržíte další pokyny.

Hotovost nebyla vydána a částka byla stažena z účtu. Jak dostanu peníze zpátky?

Neprodleně se prosím obraťte na zákaznické služby Euronetu a na banku a incident jim ohlaste. Oba subjekty budou spolupracovat na vyřešení problému. Telefonní číslo na zákaznické služby Euronetu je 800152417.

Jak je zpoplatněn výběr hotovosti z bankomatu?

Bankomaty Euronet neúčtují tuzemským zákazníkům žádné poplatky nad rámec poplatků účtovaných klientům přímo jejich bankou. Tyto bankovní poplatky jsou stejné pro všechny bankomaty na trhu (včetně Euronetu). Proto všem zákazníkům vřele doporučujeme, aby si před transakcí u jakéhokoli bankomatu v České republice zjistili podmínky dané banky týkající se konkrétní karty.

Chtěl/a bych si pořídit bankomat do své prodejny. Jaké budete mít technické požadavky?

Pokud jde o volně stojící venkovní bankomaty, budete potřebovat pouze betonový základ a elektrickou přípojku. V případě vestavné instalace si většinou zvolíme nepoužívané okno nebo výlohu, kde odstraníme stávající skleněnou výplň a dočasně ji nahradíme novou výplní, což nám umožní vsadit krk bankomatu. Rám okna i okolní zdi zůstanou vždy neporušené, takže všechny instalace jsou plně vratné do původního stavu.

Kontaktujte nás
Freephone

Vyhledávání